عبدالناصر إختراع هيكل

TAFATEFO

هيكل، سيبك من هيكل ده حالة خاصة في التاريخ. رجل كان مفكر عبدالناصر، وهو اللي صاغ الفكر السياسي كله لـ عبدالناصر .. مظنش حد خد الدور ده أبداً. يعني أنا معتقدش ان علاقتي بالسادات وصلت زي علاقة هيكل بـ عبدالناصر. هيكل بـ عبدالناصر كان هو اللي بيفكرله، لدرجة انه يكاد يكون عبدالناصر من إختراع هيكل، بيقول على لسانه كلام في كل حاجه في الدنيا.

هيكل وعبدالناصر

13 تعليق على مكالمة علاء مبارك مع البيت بيتك : لا بد من وقفة حاسمة .. لا يجولنا ولا نروحلهم .. كفاية كده

  1. غير معرف كتب,

    هحنا داهبين الى المونديال و بس الكلام يتوقف هنا الكلاب تنبح و القافلة تسير

     

  2. غير معرف كتب,

    دا المعتاد منك ياجزائرين يا غوغاء دائماً ترون أن الغاية تبرر الوسيلة لأنكم كلكم ميكيافلين كفرة وعموماً إنتم ذاهبين للمونديل لكن خسرتوا إحترام العالم كله لكم
    والأيام القادمة هتشوفوا مننا اللى يعرفكم حجمكم الحقيقى لأنكم مهما حاولتوا مجر بربر وغجر

     

  3. غير معرف كتب,

    lasna man yahmi elYahouD...la 3alama lil Yahoud fi Biladina ... faDahakouM allah ya ahfad Fir3awn alathi tagha wa takabar

     

  4. غير معرف كتب,

    123, VIVA LE MAGHREB!!!..
    MAROC, ALGERIE, TUNISIE: TROIS PAYS, UN PEUPLE!

     

  5. غير معرف كتب,

    les berberes assyadek ya hemaar

     

  6. غير معرف كتب,

    مصريه جدا جدا
    الجزائر دولة سفاحين وحراميه ومجرمين
    هما بلطجيه وفى جميع الدول منتشرين
    لا تفهم منهم كلام دول اصلا جربانين
    وانا ما عندى ليهم اى تعليق

     

  7. غير معرف كتب,

    رسالة لكل المصريين الجاهلين لتاريخ بلادهم
    كانت و لازالت الجزائر سيدة لكم و ما انتم الا عبيد الفراعنة لانال فرعون اغرقهم الله كلهم و مع ذلك اقول لكم يا من اعتبرناكم اخوة لنا رغم علمنا بحقارتكم ان الامازيغ و البربر كانو حكاما لمصر في عهد الفراعنة و اسالو عن تاريخكم يا جهال واسالو عن من بنى لكم قاهرتم التي قهرها عنتر يحي

     

  8. غير معرف كتب,

    انا مش عارفة المصريين بيتكلمو عنالكرامة ليه خسروا شو فيها وادا كان على الاهانات فاحنا الي تهانا و ما اثر علينا شي لانو المثل الجزايري يقول الكلمة من عند الرخيص ما تقيس يعني ما تعمل شي
    هم يحكو عالكرامة و كانو الجزايريين قلعولهم سراولهم هيا ادا صح الجزايريين اهانوكم خدو بتاركم اسرعوا يا ال فرعون لعنة الله عليه

     

  9. غير معرف كتب,

    يا جزاير انتي روحي و انتي مالي
    نموت عليك يا بلادي محال ننساك
    واقفين معاك بالشهامة يا وطني الغالي
    allez les verts يا الخضرة قلبي يهواك
    تحيا الجزاير

     

  10. غير معرف كتب,

    بعد كل ما حدث بين المصريين و الجزائريين اتمنى ان يكون انصالر المنتخب المصري قد تعلموا كيفية التشجيع في الاستاد من اسيادهم في كل الميادين الشريفة ولا اقل السنما الان السنما العفنة فان اسيادها و ابطالها هم عبيد الفراعنة لعنة الله عليهم ليوم الدين و ارد عللى الغبية التي قالت ان الجزائر قد فقدت احترام الشعوب و اؤكد لكي عزيزتي العكس لان اعلامكم المراهق افسد كل شيء عليكم عكس اعلامنا الناضج الدي بقي سكت و ترككم تخرجون كل الحقد و الغل الكامن في قلوبكم المريضة.وهكدا فقد خسرتم كرويا و سياسيا لان بوتفليقة لم يعر مبارككم اي اهتمام و تركه يلهث و يلهث
    و اعلاميا لان كل العاله شاهد وقاحتكم و قلة ادبكم على المباشر
    سلام يا شعب مصر الغارق في الاحلام

     

  11. غير معرف كتب,

    يا مصرية جدا جدا جدا جدا
    من السفاحين الجزايريين ام المصريين
    اقول لكي و لكل الشعب المصري طالعوا طالعوا طالعوا لكي تتحضروا
    الا تعلمين يا مصرية يا اخت فيفي و نجلا ان مصر صدرت ارهابيين للجزائر
    الا تعرفين ابو مصعب من يكون
    اسالي انه مصري و هو رئيس الارهابيين في المغرب العربي

     

  12. غير معرف كتب,

    مند متى يقاس البلد بحضارته
    و زيد حضارتكم اندثرت مند الاف السنين
    وزيد من هم اقدم حضارة المصريين ام الامريكان و اليهود
    ومع ذلك انتم تعرفون من هو اجدر بالاحترام
    روحوا افرضوا احترامكم لليهود مش لاخوانكم يا اغبياء اما نحن فاحترمناكم كثيرا وليس لاي شيء فقط للدم الاخوي
    اما الان فقد فقدتم كل الاحترام لانه تبين انكم غير جديرين به بس يا خسارة على المصاروة

     

  13. غير معرف كتب,

    Privat Amateure

    Amateur Sexbilder

    erotik webcam

     

next next next